Friday 9 January 2009

Mencari dimana silapnya

Salam..minggu yg kurang bernasib baik dalam kehidupan forex ku. Kerugian yg boleh dikatakan teruk lah jugak menyedarkan aku akan kepahitan dalam dunia forex ini. Bukan aku nak mengalah disini sahaja. Setahun aku mencari ilmu, tak kan aku nak berhenti separuh jalan. perjuangan ini mesti diteruskan. Aku yg pilih jalan ini dalam hidupku,maka aku mesti dan mesti mencapai cita-cita aku dalam dunia forex ini. Kegagalan ini tidak patah kan semangat aku malah memberi aku tenaga untuk terus berusaha dalam dunia forex ini. Sedar atau tidak, forex cukup memberi impak dalam diri ini dari segi kesabaran dan juga kematangan emosi kita. kawalan yang baik boleh menguntungkan dan sebaliknya. Kesilap yang lalu perlu aku baiki dan mencari kelemahan aku dimana silapnya. InsyaAllah, Aku akan berusaha dalam mencari erti dalam kehidupan ini.

2 comments: