Thursday 18 December 2008

Tidak tahu nak Cakap....Second Day..

Smlm hari kedua aku trading...target asal usd30,tapi dapat usd181+usd3(bonus fxopen).. perr.. dlm malaysia dah dekat RM 640.00 dalam sehari. Itu lah Kuasa Forex.
Tp...
sebenarnya semlm aku lalui detik2 yang hampir merugikan aku, entry  ke-2 yg dpt usd48 merupakan entry begitu mencemaskan. aku entry sell, pada mulanya dia ok dlm 2-3 pips. Kemudian dia graf tukar naik sampai  -103 pips, tp aku still yakin yg pair aku sell tue(eurusd) akan downtrend balik. so aku monitor sampai dia jatuh balik -30,pastu aku g tandas balik tengok graf aku sudah untung hampir 70pips,aku x  close lagi,biar kan dulu......pastu aku tengok graf mcm nak uptrend balik, aku close entry tue..Dapat usd 48..Alhamdullilah....kesabaran+melawan nafsu+keyakinan memberi hasil yg cukup lumayan buat aku yg baru dalam bidang forex.


screenshot 18/12/2008

No comments:

Post a Comment